Oleme siia välja pannud vaid mõned ankeetide näidised. PlanPro tarkvaras saate oma küsimustiku kujundada oma ettevõtte vajadustest lähtuvalt ja küsida neid küsimusi, mis just teie organisatsiooni jaoks on olulised.
PlanPro tarkvara abil saate läbi viia erinevaid vestlusi, sealhulgas nt arenguvestlus koos kompetentside hindamisega või ilma, tulemusvestlus, katseaja lõpu vestlus, uue töötaja sisseelamine, lahkumisküsitlus, 360-kraadi tagasiside hindamine, töötajate rahulolu-uuring jne. Iga vestluse tüübi jaoks on olemas sobiv töövoog, ankeedis saab ka määrata, millised küsimused on vastamiseks töötajale ja millised juhile, millistele küsimustele vastamine on kohustuslik.
Võimalus on kuvada tulemusi visuaalselt ülevaatlikult graafikul.
Tarkvara juurutamise käigus aitame soovi korral ka vestluse vormi ettevalmistamise juures. PlanPro tarkvara vestluste mooduli kasutamine vaja eraldi töötajate ega juhtide koolitamist.
Töötaja ja tema juhi vahel peetava arenguvestluse (või koostöövestluse, aastavestluse) jutupunktid on tavaliselt järgmised:
Tulemustasu süsteemide puhul on tähtsateks tingimusteks lihtsus ja arusaadavus. Mida konkreetsem ja mõõdetavam tulemustasu kujunemine on, seda selgem ja motiveerivam on see töötajale. Läbipaistva süsteemi loomisel on oluline töötajaga perioodi alguses kokku leppida eesmärgid koos mõõdikutega. Sealjuures tuleb arvesse võtta, et eesmärgid võivad olla erineva osatähtsusega (NB! kõikide eesmärkide osatähtsus kokku 100%). Ehk kui tulemuste hindamise käigus võib selguda, et vähem olulised eesmärgid on edukalt täidetud, kuid kriitilisema tähtsusega eesmärgid ei ole, siis sel juhul on mõjutatud ka tulemustasu suurus.
Töötaja kui tema juht saavad samuti tulemust kommenteerida. Lõpptulemusena võetaksegi tulemustasu maksmise aluseks kaalutud täitmiste summa (%)
PlanPros saab rakendada keerukaid tulemuspalga kujunemise süsteeme. On võimalik on kasutada erinevaid valemeid, OKR-metoodikal põhinevat tulemusjuhtimist, siduda töötajate eesmärgid organisatsiooni strateegiliste eesmärkidega.
Lahkumisküsitluste sisu jääb vaid lahkuva töötaja ja personalitöötaja vahele. Kokkuvõtet tulemustest saab vaadata ka visualiseeritud kujul diagrammil.
PlanPro keskkonnas saab läbi viia ka erinevaid uuringuid ja küsitlusi.
Ülevaate tulemustest visualiseeritud kokkuvõtte kujul saab tarkvaras kätte koheselt!
Iga osakonna juht saab automaatse ligipääsu oma osakonda puudutavale kokkuvõttele, peakasutaja näeb kogu organisatsiooni tulemusi.
Enne kui sisseelamine hakkab läbi saama, on õige aeg teha kokkuvõtteid, vaadata tagasi saadud kogemusele ja esimestele kuudele tagasi. Mis läks hästi, mis vajab veel õppimist ja mis seisab ees?
Kas eesmärgid said täidetud? Kuidas läks kohanemine meeskonnaga ja organisatsiooniga? Millised on pikemad plaanid ja mida nende tegemiseks vaja juurde õppida?
360-kraadi (või 270-kraadi) tagasiside võimaldab küsida hinnatava kohta tagasisidet nii kolleegidelt kui ka isikutelt väljastpoolt organisatsiooni. Rollid (enesehinnang, juhi hinnang, kolleegide, alluvate ja koostööpartnerite hinnang) pannakse paika PlanPro keskkonnas seadistatud struktuuri alusel automaatselt. Tagasiside hindamise tulemused on vaikimisi kättesaadavad hinnatavale, personalijuhile ning hinnatava otsesele juhile.
Iga hinnatava kohta tekib visuaalne kokkuvõttev raport. Kompetentside hinnangupunktid kujunevad vastava kompetentsi käitumuslikele näitajatele antud hinnangute keskmise põhjal. Lisaks graafikule esitatakse koond hindajate poolt antud anonüümsetest kommentaaridest.
PlanPro on välja töötatud Eestis paljude personalijuhtide kaasabil ning selle kasutamise loogika põhineb pikaajalisel töötulemuste hindamise ja arenguvestluste läbiviimise kogemusel.
Kasutajad tulevad süsteemi Active Directory või Office 365 liidese abil automaatselt ning iga vestlust või tagasisideküsitlust alustades on juba olemas rollid, kes on juht või kes on hinnatav.
Meiega saate olla kindlad, et tarkvara areneb ja täieneb pidevalt, sest sellel on väga palju kasutajaid. Koos hooldusteenusega saate kliendina meilt kasutajatoe ning regulaarsed versiooniuuendused.
Loe veel
Täitke palun kontaktivorm ning võtame teiega ühendust.