Arenguvestlus PlanPro tarkvaras: 7 lihtsat sammu tarkvara juurutamiseks

Arenguvestlus PlanPro tarkvaras: 7 lihtsat sammu tarkvara juurutamiseks

Arenguvestlus PlanPro tarkvaras – selles postituses kirjutame lähemalt sellest, milline on tavapärane vestluste mooduli juurutusprotsess ning millistest etappidest see koosneb. PlanPro tarkvara on paindlik töövahend erinevate personalivestluste ja tagasisideküsitluste läbiviimiseks, nt arenguvestlus, katseaja lõpu vestlus, uue töötaja sisseelamisprogramm, lahkumisintervjuu, 360- kraadi meetodil kompetentside hindamine, töötajate rahulolu-uuring jne. Juurutamine hõlmab üldiselt seitset lihtsat sammu.

Alustame algusest ehk sellest, et olete otsustanud võtta kasutustele PlanPro vestluste mooduli ning soovite viia edaspidi läbi arenguvestlused ning muud personalivestlused PlanPro tarkvaras.  Järgnevalt tutvustame samme, mis on vajalikud selleks, et tarkvara saaks juurutatud.

1. ARENGUVESTLUSE (VÕI MUUD PERSONALIVESTLUSED) KESKKONNA LOOMINE

PlanPro juurutamine algab keskkonna loomisest, mis võib asuda kas:

  • pilves või
  • Sinu organisatsiooni serveris.

Esimesel juhul teeme kõik vajalikud ettevalmistused ise ning teisel juhul kaasame Sinu IT-meeskonna vajalike ettevalmistuste tegemisel (jagades nendega kogu vajalikku informatsiooni ja juhendeid).

2. ORGANISATSIOONI STRUKTUURI IMPORT

Järgmise sammuna on aeg importida organisatsiooni struktuur tarkvarasse. Kasutajad tulevad süsteemi Active Directory või Office 365 liidese abil automaatselt ning iga arenguvestlust või tagasisideküsitlust alustades on juba olemas rollid, kes on juht või kes on hinnatav. Kui töötajate andmed ei ole eelnimetatud süsteemides, siis:

  • on võimalik hulgiimportida organisatsiooni andmed kasutades etteantud väljadega vormi;
  • või saad edaspidi nad ise süsteemi kästisi lisada.

3. VESTLUSTE VORMI VÄLJATÖÖTAMINE

Kui keskkond on loodud ning struktuur imporditud, on aeg liikuda edasi vestluse vormi juurde. Selleks saate saata meile enda poolt väljatöötatud vormi (nt Wordi failina).

  • Kindlasti on abiks ka meie konsultant, kel on pikaajaline kogemus erinevate vormide loomisel ning oskab jagada soovitusi lähtudes valdkonna parimatest praktikatest ning Sinu algmaterjalist.
  • Loodud vorm on edaspidi muudetav kasutades tarkvara kasutusjuhendit.

4. PEAKASUTAJA(TE) KOOLITUS

Neljanda sammuna koolitame peakasutaja(d) ning testime üheskoos loodud keskkonna ja vormi toimimist.

  • Praktilise testimise käigus omandavad peakasutajad vajalikud oskused ning saavad vastused näiteks vestluse väljasaatmist puudutavatele küsimustele.
  • Vajadusel vaatame üheskoos, kas ja mida on veel täiendavalt vaja muuta.

Järgmised sammud on enne tarkvaraga live’i minemist teha ettevõtte sees:

5. KESKKONNA TESTIMINE ETTEVÕTTE SEES

Esimese sammuna testimisel võiksid mängida kolleegiga läbi töövood ning testida süsteemi töötamist.

  • Pöörake tähelepanu sellele, kas küsimused on arusaadavad ja loogilised, kas ja kus on vaja lisada täiendavaid selgitusi, kas ja millised küsimused on siiski liiga pikad? Vajadusel korrigeerige eelnimetatud aspekte.

SOOVITUS: kui Sinu ettevõttes on olemas arenguvestluse läbiviimist puudutavad juhised või “hea tava”, siis lisa ka need lingiga kindlasti vestluse juurde. Nii on kõigil osapooltel lihtsam, selgem ja mugavam toimetada!

6. JUHTIDE KOOLITUS

Viige ettevõttes läbi juhtide koolitus, et valmistada neid ette tööks PlanPro tarkvaraga.

  • Selle käigus selgitage, et olete võtnud kasutusele PlanPro tarkvara, vaadake üheskoos läbi süsteemi sisselogimine, peamised töövood ning vastake tekkinud küsimustele.
  • Tavatöötajad ei vaja tööks PlanPro’ga eraldi koolitust, kuna selle kasutamine on neile väga lihtne.

7. GO-LIVE (ARENGUVESTLUSED PLANPRO’s)

Kõik on live’i minekuks valmis – on aeg saata küsimustikud välja!

  • Kasutajad saavad e-mailile teavituse ja protsess algab.
  • Samuti teavitab süsteem, kui üks osapool vestluse teisele edastab, saadab meeldetuletuse enne lähenevat tähtaega jne.

SOOVITUS: lisa kindlasti ka link süsteemi kasutusjuhendile vestluste juurde, et vajadusel saaks osapooled kiirelt, lihtsalt ja mugavalt oma küsimustele vastused!

Loomulikult on Sinu jaoks olemas ka PlanPro kasutajatugi, kes küsimuste korral saab neile vastata.

PlanPro tarkvara on välja töötatud Eestis paljude personalijuhtide kaasabil ning selle kasutamise loogika põhineb pikaajalisel töötulemuste hindamise ja arenguvestluste läbiviimise kogemusel. Samuti oleme lihvinud juurutusprotsessi maksimaalselt lihtsaks ja mugavaks, et tarkvara saaks Sinu jaoks tööle kiirelt. Arenguvestluse ja personalivestlused mooduliga saad lähemalt tutvuda SIIN.

Juhul kui oled otsimas sobivat lahendust, et oma ettevõttes arenguvestlused ja muud personalivestlused viia tarkvara abil uuele tasemele, siis küsi kindlasti DEMO.

Täiendavat lugemist teemal arenguvestlused:

Jälgi meid ka sotsiaalmeedias: LinkedIN, Facebook.