+ Tarkvara on Eestis arendatud ja laialt kasutusel
PlanPro tarkvara on välja töötatud Eestis, selle kasutamise loogika põhineb Eestis välja kujunenud arenguvestluste, kompetentside ja töötulemuste hindamise tavadel.
+ Tarkvara on kiiresti kasutusele võetav.
Kasutajad tulevad süsteemi Active Directory või Office 365 liidese abil automaatselt ning iga arenguvestlust või tagasisideküsitlus alustades on juba olemas rollid, kes on juht või kes on hinnatav.
+ Tarkvara areneb kogu aeg edasi.
Koostöös personalijuhtidega täiustame vestluste moodulit pidevalt. Vähemalt kord kuus lisandub midagi uut. Koos hooldusteenusega saate kliendina meilt versiooniuuendused ning kasutajatoe.
Arenguvestlused
Viige läbi vestlusi kas kord aastas või sellise regulaarsusega nagu soovite, nt aastavestlus, kvartalivestlus, koostöövestlus, tulemusvestlus jne. Sealjuures ei pea kasutama kindlat etteantud formaati, vaid saate koostada just selliste küsimustega ankeedi nagu teie oma organisatsioonis vajalikuks peate. Erinevatelt osakondadelt või töötajatelt võib küsida ka hoopis erinevaid küsimusi. Lisaks saate valida, kas küsimustiku täitmist alustab esimesena töötaja või tema vahetu juht. Vajadusel saab juht vestluse läbiviimise ka edasi delegeerida. Mustandi salastatus tagab, et teine pool ei näe sisu enne, kui talle on vestlus edastatud.

Kompetentside hindamine
Eesmärgistamine ja tulemuste juhtimine

360-kraadi tagasiside
Arendus- ja koolitusvajadus


Rahulolu uuringud jm küsitlused
Rahulolu-uuringud ja online küsitlused
Raportid ja analüüs

Ülevaade PlanPro vestluste ja personalihindamise mooduli võimalustest
- + Veebipõhine ligipääs (ettevõtte enda serveris või pilves).
- + Piiramatu arv küsimustikke.
- + Erinevad küsimustiku mallid ja töövood.
- + Kõikvõimalikud küsimuste tüübid ja nende kombinatsioonid.
- + Abitekstide ja juhiste lisamine küsimuste juurde.
- + Piltide, videote ja linkide lisamine küsimustikku.
- + Küsimustikud mitmel lehel.
- + Küsimustepõhised õigused (juht, töötaja, mõlemad).
- + Küsimusele vastamise kohustuslikkuse määramine.
- + Kompetentside hindamine (üld- ja kutsespetsiifilised kompetentsid).
- + Küsimustike väljasaatmine osakondadele või üksikutele töötajatele.
- + Küsimustikule täitmise tähtaja määramine.
- + Küsimustikule teavitusteksti kirjutamine.
- + Juhtidel võimalus vestluste läbiviimised edasi delegeerida.
- + Küsimustiku avamine e-mailist või PlanPro keskkonnas.
- + Aktiivsuslogi kõigist vestlustega seotud toimingutest.
- + E-maili teavitused ja meeldetuletused.
- + Eelmise perioodi eesmärkide hindamine vestluse vormil.
- + Kokkulepitavate eesmärkide integreerimine tööplaani.
- + Läbitud koolitustele tagasiside andmine vestluse vormil.
- + Vastuste automaatsalvestus.
- + Küsimustiku edasi-tagasi saatmine töötaja ja juhi vahel.
- + Kinnitatud küsimustiku vastamiseks avamine töötajale või juhile.
- + Küsimustiku salvestamine pdf’i.
- + Ülevaade küsimustike täitmise staatustest.
- + Tagasisidehindamiste tulemuste kuvamine graafikuna.
- + Raportite koostamine, rakendades erinevaid filtreid.
- + Raportite Excelisse eksportimine.
- + Küsimustike arhiveerimine.
- + Eelnevate aastate vestluste (nt pdf, DigiDoc) importimine süsteemi.
- + Ligipääs lahkunud töötajate küsimustikele.
- + Automaatne struktuur ja kasutajad AD või Office365-liidese kaudu.
- + Sisselogimine kasutajanime/parooli, ID-kaardi või mobiil-IDga.
- + Äritaseme turvalisus (OWASP sertifikaat).