Vii arengu- ja tulemusvestlused PlanPro tarkvara abiga uuele tasemele!
Jäta oma kontakt ja võtame Sinuga ühendust, et leppida kokku demo aeg.

Tarkvara võimalusi tutvustab Sulle
Reelika Ristolainen, kliendihaldur-konsultant
PlanPro tarkvaras on piiramatult võimalusi erinevate juhtimisvestluste, küsitluste ja uuringute vormide loomiseks. Oleme siia lehele välja pannud vaid mõned ankeetide näidised.
PlanPro tarkvara on paindlik platvorm, mille abil saate disainida ja läbi viia erinevaid vestlusi, sealhulgas nt arenguvestlus (soovi korral ka koos kompetentside või väärtuste hindamisega), tulemusvestlus, uue töötaja sisseelamine, katseaja eesmärkide kokkuleppimine ja katseaja lõpuvestlus, lahkumisküsitlus, 360-kraadi tagasiside meetodil hindamine, töötajate rahulolu-uuring, regulaarsed pulsi-uuringud pühendumuse ja rahulolu mõõtmiseks (sarnaselt Q12 metoodikale) jne.
Iga vestluse tüübi jaoks on olemas sobiv töövoog, ankeedis saab ka määrata, millised küsimused on suunatud töötajale ja millised juhile, millistele küsimustele vastamine on kohustuslik. Võimalus võtta välja raporteid ja aruandeid, salvestada koondulemused Excelisse, kuvada tulemusi visuaalselt ülevaatlikult graafikul.
PlanPro tarkvaras saate oma küsimustiku luua oma ettevõtte vajadustest lähtuvalt ja küsida neid küsimusi, mis just teie organisatsiooni jaoks on olulised. Oma klientidele pakume ka ligipääsu demokeskkonna näidisküsimustikele, millest saate ammutada inspiratsiooni oma vormide jaoks. PlanPro kliendihaldurid omavad pikaajalist kogemust erinevate tegevusvaldkondades tegutsevate organisatsioonidega (sh haiglad, tööstus- ja teenindusettevõtted, elutähtsa teenuse osutajad, kõrgkoolid, riigiasutused, kohalikud omavalitsused jne) ning on valmis tarkvara juurutamise käigus olema igati abiks vestluse vormide ja küsimustike ettevalmistamisel.
PlanPro tarkvara vestluste mooduli kasutamine vaja eraldi töötajate ega juhtide koolitamist.
Töötaja ja tema juhi vahel peetava arengu- ja tulemusvestluse (või koostöövestluse, aastavestluse) jutupunktid on tavaliselt järgmised:
Tulemustasu süsteemide puhul on tähtsateks tingimusteks lihtsus ja arusaadavus. Mida konkreetsem ja mõõdetavam tulemustasu kujunemine on, seda selgem ja motiveerivam on see töötajale. Läbipaistva süsteemi loomisel on oluline töötajaga perioodi alguses kokku leppida eesmärgid koos mõõdikutega. Sealjuures tuleb arvesse võtta, et eesmärgid võivad olla erineva osatähtsusega (NB! kõikide eesmärkide osatähtsus kokku 100%). Ehk kui tulemuste hindamise käigus võib selguda, et vähem olulised eesmärgid on edukalt täidetud, kuid kriitilisema tähtsusega eesmärgid ei ole, siis sel juhul on mõjutatud ka tulemustasu suurus.
Töötaja kui tema juht saavad samuti tulemust kommenteerida. Lõpptulemusena võetaksegi tulemustasu maksmise aluseks kaalutud täitmiste summa (%).
PlanPros saab rakendada keerukaid tulemuspalga kujunemise süsteeme. On võimalik on kasutada erinevaid valemeid, OKR-metoodikal põhinevat tulemusjuhtimist, sidudes töötajate eesmärgid organisatsiooni strateegiliste eesmärkidega.
PlanPro võimaldab korraldada erinevaid uuringuid ja küsitlusi, et mõõta ja jälgida töötajate rahulolu ning tuvastada võimalikke probleeme ja parandusvaldkondi. Iga organisatsioon saab luua enda vajadustele vastavate küsimustega küsimustiku, kasutades soovitud skaalasid (1-5, 1-10 jne) ja anda võimaluse vabatekstiliste kommentaaride kirjutamiseks.
Ülevaate tulemustest visualiseeritud kokkuvõtte kujul saab tarkvaras kätte koheselt!
Pühendumuse ja rahulolu lühiuuring aitab hinnata töötajate üldist rahulolu ja pühendumust oma töö ja organisatsiooniga. Tegemist on rahvusvaheliselt tunnustatud Gallup Q12 metoodikal põhineva anonüümse küsitlusega, mis koosneb 12 põhiküsimusest ning avatud küsimustest. Küsimuste loogika on üles ehitatud Maslowi vajaduste hierarhiale katab neli võtmevaldkonda: põhivajadused, isiklikud vajadused, meeskonnatöö ja areng. Tänu oma lihtsusele ja universaalsusele on see kasutatav erinevat tüüpi organisatsioonides.
Uuringut soovitatakse läbi viia 1-4 korda aastas. Tulemusraportid esitatakse kogu organisatsiooni ja üksuste keskmistena.
Küsimused:
Kõik katseaja perioodi vestlused ja küsitlused (nt 1. , 7., 60. ja 100. tööpäeval) saadab PlanPro uutele töötajatele välja automaatselt. Väljasaatmise reeglites tuleb peakasutajal vaid määrata, mitu päeva tööle asumisest või katseaja lõpust alates vorm täitmiseks avatakse.
Enne kui sisseelamine hakkab läbi saama, on õige aeg teha kokkuvõtteid, vaadata tagasi saadud kogemusele ja esimestele kuudele tagasi. Mis läks hästi, mis vajab veel õppimist ja mis seisab ees?
Kas eesmärgid said täidetud? Kuidas läks kohanemine meeskonnaga ja organisatsiooniga? Millised on pikemad plaanid ja mida nende tegemiseks vaja juurde õppida?
360-kraadi (või 270-kraadi) tagasiside võimaldab küsida hinnatava kohta mitmekülgset tagasisidet nii kolleegidelt kui ka isikutelt väljastpoolt organisatsiooni. Rollid (enesehinnang, juhi hinnang, kolleegide, alluvate ja koostööpartnerite hinnang) pannakse paika PlanPro keskkonnas seadistatud struktuuri alusel automaatselt. Tagasiside hindamise tulemused on kättesaadavad hinnatavale, personalijuhile ning hinnatava otsesele juhile.
Iga hinnatava kohta tekib visuaalne kokkuvõttev raport. Kompetentside hinnangupunktid kujunevad vastava kompetentsi käitumuslikele näitajatele antud hinnangute keskmise põhjal. Lisaks graafikule esitatakse koond hindajate poolt antud anonüümsetest kommentaaridest.
PlanPro abil saab korraldada lahkuvate töötajate küsitlusi, et mõista nende lahkumise põhjuseid ja kogemusi ning teha organisatsioonilisi parandusi. Lahkumisküsitluste sisu jääb vaid lahkuva töötaja ja personalitöötaja vahele ning soovi korral saab personalitöötaja lisada juurde oma kommentaare. Kokkuvõtet tulemustest saab vaadata ka visualiseeritud kujul diagrammil.
PlanPro on välja töötatud Eestis paljude personalijuhtide kaasabil ning selle kasutamise loogika põhineb pikaajalisel töötulemuste hindamise ja vestluste läbiviimise kogemusel.
PlanPros on detailne kasutajaõiguste süsteem. Täiendava turvalisuse tagamiseks on võimalus paigaldada tarkvara oma serverisse ning kasutada vaid sisevõrgus.
Kasutajakontod ja struktuur tekivad AD-liidese abil PlanProsse automaatselt ning iga vestlust algatades on juba paigas rollid, kes on töötaja juht.
PlanPro puhul saate olla kindlad, et tarkvara areneb ja täieneb pidevalt, sest sellel on väga palju kasutajaid. Koos hooldusteenusega saate kliendina meilt eestikeelse kasutajatoe ning regulaarsed versiooniuuendused.
Loe veel
Täitke palun kontaktivorm ning võtame teiega ühendust.
Vii arengu- ja tulemusvestlused PlanPro tarkvara abiga uuele tasemele!
Jäta oma kontakt ja võtame Sinuga ühendust, et leppida kokku demo aeg.
Tarkvara võimalusi tutvustab Sulle
Reelika Ristolainen, kliendihaldur-konsultant