-
Vii arenguvestlused
PlanPro tarkvaraga uuele tasemele -
efektiivsemad protsessid ja parem infovahetus
ühes võimekas infosüsteemis.
- Tarkvara on Eestis arendatud ja laialt kasutusel
Tarkvara on välja töötatud Eestis paljude personalijuhtide kaasabil ning selle kasutamise loogika põhineb pikaajalisel töötulemuste hindamise ja arenguvestluste läbiviimise kogemusel.
- Tarkvara on kiiresti kasutusele võetav
Kasutajad tulevad süsteemi Active Directory või Office 365 liidese abil automaatselt ning iga arenguvestlust või tagasisideküsitlust alustades on juba olemas rollid, kes on juht või kes on hinnatav.
- Tarkvara areneb kogu aeg edasi
Meiega saate olla kindlad, et tarkvara areneb ja täieneb pidevalt, sest sellel on väga palju kasutajaid. Koos hooldusteenusega saate kliendina meilt kasutajatoe ning regulaarsed versiooniuuendused.
Arenguvestlused
Töötaja ja juhi vahel toimuvateks vestlusteks võite koostada just selliste küsimustega ankeedi nagu teie oma organisatsioonis vajalikuks peate. Lisaks saate valida, kas küsimustiku täitmist alustab esimesena töötaja või tema vahetu juht. Vajadusel saab juht vestluse läbiviimise ka edasi delegeerida. Mustandi salastatus tagab, et teine pool ei näe sisu enne, kui talle on vestlus edastatud.

Kompetentside hindamine
Eesmärgistamine ja tulemuste juhtimine
360kraadi tagasiside
360-kraadi tagasiside
360-kraadi tagasiside
Arendus- ja koolitusvajadus


Rahulolu uuringud jm küsitlused
Rahulolu-uuringud ja online küsitlused
Ülevaade ja raportid

Ülevaade PlanPro vestluste ja personalihindamise mooduli võimalustest
- Veebipõhine ligipääs (ettevõtte enda serveris või pilves).
- Piiramatu arv küsimustikke.
- Erinevad küsimustiku mallid ja töövood.
- Kõikvõimalikud küsimuste tüübid ja nende kombinatsioonid.
- Abitekstide ja juhiste lisamine küsimuste juurde.
- Piltide, videote ja linkide lisamine küsimustikku.
- Küsimustikud mitmel lehel.
- Küsimustepõhised õigused (juht, töötaja, mõlemad).
- Küsimusele vastamise kohustuslikkuse määramine.
- Kompetentside hindamine (üld- ja kutsespetsiifilised kompetentsid).
- Küsimustike väljasaatmine osakondadele või üksikutele töötajatele.
- Küsimustikule täitmise tähtaja määramine.
- Küsimustikule teavitusteksti kirjutamine.
- Juhtidel võimalus vestluste läbiviimised edasi delegeerida.
- Küsimustiku avamine e-mailist või PlanPro keskkonnas.
- Aktiivsuslogi kõigist vestlustega seotud toimingutest.
- E-maili teavitused ja meeldetuletused.
- Eelmise perioodi eesmärkide hindamine vestluse vormil.
- Kokkulepitavate eesmärkide integreerimine tööplaani.
- Läbitud koolitustele tagasiside andmine vestluse vormil.
- Vastuste automaatsalvestus.
- Küsimustiku edasi-tagasi saatmine töötaja ja juhi vahel.
- Kinnitatud küsimustiku vastamiseks avamine töötajale või juhile.
- Küsimustiku salvestamine pdf’i.
- Ülevaade küsimustike täitmise staatustest.
- Tagasisidehindamiste tulemuste kuvamine graafikuna.
- Raportite koostamine, rakendades erinevaid filtreid.
- Raportite Excelisse eksportimine.
- Küsimustike arhiveerimine.
- Eelnevate aastate vestluste (nt pdf, DigiDoc) importimine süsteemi.
- Ligipääs lahkunud töötajate küsimustikele.
- Automaatne struktuur ja kasutajad AD või Office365-liidese kaudu.
- Sisselogimine kasutajanime/parooli, ID-kaardi või mobiil-IDga.
- Äritaseme turvalisus (OWASP sertifikaat).