Leia oma organisatsiooni vajadustele vastav pakett.
Avaleht » Paketid ja hinnad
kasutaja
Neile, kes soovivad viia arengu- ja teised vestlused ning küsitlused kiirelt ja lihtsalt uuele tasemele.
Baastasu 50 €/ KUU
kasutaja
Laiendatavate võimalustega lahendus projektijuhtimiseks ja tulemusjuhtimiseks.
Baastasu 100 €/ KUU
kasutaja
Organisatsioonidele, kelle eesmärgiks on digitaliseerida võimalikult palju sisemisi protsesse.
Baastasu 100 €/ KUU
Mõeldud suurtele ettevõtetele ja avalikule sektorile terviklikuks juhtimislahenduseks.
PlanPro kasutustasu sõltub kasutajate arvust, kasutatavatest moodulite arvust ning sellest, kas kasutate tarkvara pilvelahendusena (meie server asub Eestis) või paigaldate oma serverisse (on-site). Lisandub ühekordne seadistustasu, mis sisaldab kliendile keskkonna loomist, seadistusi (sh põhjalikku nõustamist vestluste mooduli juurutamisel, vestluse vormide loomist) ja peakasutajate koolitust. Kasutajatuge osutame peakasutajatele hoolduslepingus kokkulepitud mahus.
Suurema kasutajate arvu korral soodsam hind! Personaalse pakkumise saamiseks palun võtke meiega ühendust!
Analüüs ja tugi tarkvara juurutamisel (alates 1500 eur)
Aitame kaardistada sisemisi protsesse: kuidas toimub pikaajaline ja lühiajaline planeerimine, tegevusplaanide koostamine, aruandlus jne. Analüüsi tulemusena toome välja hetkeolukorra kitsaskohad ning teeme ettepanekuid, kuidas protsesse efektiivsemaks muuta, samuti saame tarkvara juba konkreetse organisatsiooni vajadustest lähtuvalt kasutuselevõtmiseks seadistada.
Andmesisestus ja/või andmete import Excelist (hind kokkuleppel)
Andmete sisseviimine tarkvarasse aitab ka andmeid korrastada. Vajadusel saame pakkuda tarkvara juurutuse käigus lisateenusena ka andmesisestust või andmete importimist Exceli failidest.
On-site installatsiooni korral tarkvara haldus (hind kokkuleppel)
Versiooniuuenduste paigaldamine ja tarkvara jooksev seadistamine, peakasutajate nõustamine.
Hinnad kehtivad viimasele PlanPro versioonile ning lisandub käibemaks.
Moodulid: projektijuhtimine ja tööülesannete haldamine, tegevuskavad, strateegia, eelarve, riskid, partnerid, ajaarvestus, vestlused.
VESTLUSED | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Arenguvestluste, katseajavestluste jm läbiviimine | ||||
360-kraadi tagasiside | ||||
Rahulolu-uuringud, lahkumisintervjuud jt küsitlused | ||||
Kompetentside hindamine | ||||
Juhil võimalus vestluse läbiviimine edasi delegeerida | ||||
Raportid ja visuaalsed ülevaated | ||||
Süsteemis peetud vestluse allalaadimine pdf’ina | ||||
Väljaspool süsteemi peetud vestluste üleslaadimine failina | ||||
Automaatsed e-maili teavitused ja meeldetuletused | ||||
E-maili teavituse mallid, väljasaatmise ajatamine | ||||
Loe lisaks: Arenguvestlused |
PROJEKTIJUHTIMINE JA TÖÖDE HALDAMINE | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Tööülesannete ja projektide haldamine (kuupäevad, tüüp, meeskond, prioriteet, staatus, kommentaarid, etpid jm) | ||||
Aktiivsuslogi (meeskonna infovahetus) | ||||
Nimekirjavaade | ||||
Tahvelvaade e. kanban | ||||
Gantti graafik | ||||
Ajakava vaade | ||||
Kalendervaade | ||||
Võimalus töötaja tööülesanded siduda tulemusvestluse vormiga | ||||
Automaatsed E-maili teavitused kaastäitjaks või vastutajaks lisamise, raporti lisamise, tähtaja lähenemise jm kohta | ||||
Tegevuskaardi lisaväljad | ||||
Protsesside põhised vaated | ||||
Alamkavad, sh hankeplaan | ||||
Loe lisaks: Projektijuhtimine ja tööde haldamine |
STRATEEGIA | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Strateegilised eesmärgid (pikaajalised, lühiajalised, valdkondlikud, teenused jm) | ||||
Mõõdikud, alg-, vahe- ja sihttasemed | ||||
Võimalus töötajate tööülesandeid siduda strateegiliste eesmärkidega | ||||
Strateegilise eesmärgi eest vastutaja määramine | ||||
Tegeliku tulemuse raporteerimine | ||||
Loe lisaks: Strateegiline juhtimine |
RISKID | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Riskide register hierarhiana (tasemete arv ei ole piiratud) | ||||
Riskide register hierarhiana (tasemete arv ei ole piiratud) | ||||
E-ITS moodulite, meetmete, ohtude haldamine | ||||
Võimalus tööülesandeid siduda riskidega | ||||
Riski eest vastutaja määramine | ||||
Riski tüübi määramine | ||||
Riski mõju tüübi, mõju suuruse ja tõenäosuse hindamine | ||||
Riski taseme automaatne arvutus | ||||
Riskidele kirjelduste, kontrollide jm kommentaaride lisamine | ||||
Juhtumite/intsidentide haldamine | ||||
Loe lisaks: Riskijuhtimine |
PARTNERID | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Allasutused, kliendid, koostööpartnerid | ||||
Eesmärkide ja tööülesannete jagamine tütar- või sidusettevõtetega |
EELARVE | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Kontod (tulu, kulu, investeeringud) | ||||
Eelarve periodiseerimine | ||||
Tööülesannetele ja projektidele eelarve lisamine | ||||
Tööülesannetele ja projektidele eelarve finantsallikate määramine | ||||
Eelarve kontrollsummade määramine kontode lõikes | ||||
Tegeliku eelarve täitmine | ||||
Loe lisaks: Eelarve koostamine |
AJAARVESTUS | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Tööülesande täitmiseks kuluva aja planeerimine meeskonnaliikmete lõikes | ||||
Tööülesande täitmiseks tegelikult kulunud aja raporteerimine jooksvalt või ühekorraga | ||||
Tegevusele aja planeerimine ja tegeliku ajakulu märkimine | ||||
Ajakava vaade | ||||
Kalendervaade | ||||
Tööaja mõõtmine e. pildistamine tegevusmudelite alusel | ||||
Loe lisaks: Tööaja planeerimine |
TEHNILISED VÕIMALUSED | AINULT VESTLUSED | STANDARD | PRO | ENTERPRISE |
Struktuuri hierarhia (osakonnad, juhid) ja töötajate andmed | ||||
Azure AD või ldap liides | ||||
Single-Sign-On (SSO) | ||||
On-site installatsioon ja oma domeeninimi (planpro.firma.ee) | ||||
Oma domeeninimi pilves (firma.planpro.ee) | lisatasu eest | lisatasu eest | lisatasu eest | |
Liidestus teiste väliste süsteemidega | lisatasu eest | |||
Multi-asutuste installatsioon | ||||
Erilahendused ja -arendused | ||||
Eraldi seadistatavad e-mailiteavitused | ||||
Avalikud html-aruanded intranetis või veebis publitseerimiseks | ||||
Kasutajatugi vastavalt SLA teenustaseme leppele | kokkuleppel | kokkuleppel | kokkuleppel |
PlanPro tarkvara täieneb ja areneb koostöös meie klientidega pidevalt, anname versiooniuuendusi välja 1-2 korda kuus. Meie serveris olevatele klientide keskkondade le paigaldame versiooniuuenduse alati ise. Kui tarkvara on kliendi serveris, siis paigaldab uuenduse kliendi IT, aga võite uuendamise tellida ka meilt (sõltub lepingust). Versiooniuuenduse paigaldamine võtab tavaliselt aega vaid mõni minuti.
PlanPro on tööde kavandamise, teostamise ja jälgimise tarkvara. Kuid mitte ainult. PlanPro kui terviklik juhtimistarkvara sisaldab võimalusi erinevate sisemiste protsesside juhtimiseks, hõlmates nii strateegilist planeerimist, tööülesannete haldamist, riskijuhtimist, eelarvestamist, ajaarvestust kuni arengu- ja tulemusvestluste ning kompetentside hindamiseni välja.
Probleemid, mida PlanPro lahendab, on olemas igas ettevõttes ja organisatsioonis: kuidas me seame sihte ja eesmärke, kuidas viime need igapäevaellu ja iga töötajani ning kuidas me veendume, et liigume oma seatud eesmärkide suunas.
PlanPro tarkvara on juba täna kasutusel väga erinevates sektorites: riigiasutused, kohalikud omavalitsused, tervishoid, haridus, tööstus, teenindus.
Tutvu ka meie klientide kogemuslugudega.
Excel ei sobi kasutamiseks infosüsteemina, kuna on tabelarvutusprogramm!
PlanPro on terviklik äritarkvara, mis muudab organisatsiooni sisemised protsessid oluliselt kiiremaks ning jälgitavamaks. Andmete sisseviimine PlanProsse aitab ka andmeid korrastada, dubleerimist vältida ning vähendada digitaalset fragmenteeritust organisatsioonis ja selle allüksustes. Näiteks kui praegu on projektid või osakonna tööülesanded eri dokumentides, siis PlanPro tarkvarasse andmete sisestamisel info ühtlustub.
Vajadusel saame pakkuda tarkvara juurutuse käigus lisateenusena ka korrastatud andmete ületoomist Exceli failidest.
PlanPro tarkvara on võimalik võtta kasutusele sobivas ulatuses, seadistades seda vastavalt organisatsiooni vajadustele. Kõiki mooduleid ei pea kohe kasutama, kui organisatsioon selleks veel valmis ei ole; mittekasutatavad moodulid saab välja lülitada.
Meie kogemus näitab, et sageli alustatakse juurutamist näiteks ühest moodulist (näiteks vestlused või tööülesanded koos strateegiliste eesmärkidega) ning seejärel võetakse kasutusele täiendavaid võimalusi nagu näiteks riskide haldamine (sh E-ITS), tööaja planeerimine ja/või mõõtmine, eelarve koostamine.
Valides pilvelahenduse, ei võta esmane seadistamine kaua aega: meie loome kliendile keskkonna, teeme liidestuse Active Directory või Azure ADga struktuuri ja kasutajate impordiks (loomulikult on võimalus ka käsitsi kasutajakontosid luua). Seejärel viime läbi peakasutajate koolituse, anname ligipääsu juhenditele. Kui valite on-premise lahenduse, siis oleme samuti nõu ja jõuga abiks.
PlanPro tarkvara juurutusprotsessi pikkus varieerub ning sõltub sellest, millised moodulid kasutusele võetakse, millised on tänased (äri)protsessid, kas ja kui palju PlanPro tiimilt vajatakse abi või klient teeb seda oma meeskonnaga iseseisvalt. Oluline on meeles pidada, et mida suurem organisatsioon ja keerulisemad protsessid, seda kauem aega peab arvestama tarkvara integeerimiseks sisemistesse protsessidesse.
Meil on mitmeid suurepäraseid näiteid, kus tänu aktiivsele personalijuhile saadi organisatsioonis esimeste arengu- ja tulemusvestlustega alustada juba nädal peale PlanProga lepingu sõlmimist.
Ühe mooduli juurutusprotsessi (vestluste mooduli näitel) kohta saab rohkem lugeda SIIN.
Jah, saab! Samas, pikaajalisele kogemusele ja parimale praktikale tuginedes ei soovita me olemasolevate andmete 1:1 ülekandmist süsteemi.
Tarkvara eduka kasutamise üks eeldus on see, et andmed ja protsessid uuenevad samuti, mitte ei viida olemasolevaid praktikaid uude süsteemi. Kui aga näiteks on PlanProsse juba kantud strateegilised eesmärgid ja süsteemi lisatakse tööülesanded, siis nende andmete omavaheline seostamine strateegia on võimalik juba tarkavaras endas masstoimingute abil.
Kindlasti on abi võimekast peakasutajast ning soovi korral saame lisateenusena pakkuda juba korrastatud andmete ületoomist PlanPro’sse kas andmesisestuse või Excelist importimise näol.
Kui sageli on nii, et sidusasutused töötavad igaüks oma või iseseisvate lahendustega, siis PlanPros saavad need asutused töötada ühe tsentraliseeritud lahendusega ja ühtses inforuumis. PlanPros saab iga tütarettevõte või haldusala asutus oma konto ehk “pesa”. Seotud ettevõtted/asutused saavad omavahel ühiste eesmärkide täitmiseks tööülesandeid jagada ja teha koostööd, seda nii kindlate projektide raames kui ka näiteks ühise eelarve planeerimisel. Töötajad näevad vaid oma ettevõtte/ asutuse andmeid ning seda infot, mis on ühine mõne teise ettevõtte/asutusega. Ka vestluse vormid võivad olla igal organisatsioonil täiesti erinevad, vajadusel saab vestlusi mugavalt läbi viia ka nii, et töötaja on ühes asutuses ja juht teises.
Tsentraliseeritud lahendus võimaldab on-premise variandi puhul vähendada näiteks järgmisi kulusid:
Võta ühendust ja lepime kokku (video)kohtumise, et tutvuda ja rääkida teie vajadustest ning ootustest.
Täitke palun kontaktivorm ning võtame teiega ühendust.
Tere!
Kas Sa vajad abi sobiva paketi valimisel?
Räägi meie eksperdiga ja leiame koos teie organisatsioonile sobiva PlanPro lahenduse.
Vestluste mooduli võimalusi tutvustab:
Reelika Ristolainen, kliendihaldur-konsultant