Versiooniuuendus 8.7: tööaja planeerimine ja mõötmine

PlanPro versioonis 8.7 on valmis saanud tööaja planeerimise ja tegelikult kulunud aja logimise funktsionaalsus.

(Töö)aeg on piiratud ressurss ja sellega tuleb töötajatele töökohustuste seadmisel arvestada.

Paljude (kontori)töötajate töö iseloom on selline, et ei ole võimalik ega ka vajalik konkreetselt paika panna, mis päeval ja kui kaua mingi projekti või ülesandega tegeletakse. Eriti, kui tegemist on pikaajalise projektiga või hoopis regulaarse tegevusega, milleks kulub aega näiteks iga päev pool tundi. Siin tuleb appi PlanPro tarkvara, mis võimaldab planeerida igale meeskonnaliikmele ülesande täitmiseks kuluva aja. Sealjuures kasutaja saab valida mõõtühiku, kas ta planeerib aega minutites, tundides, päevades, FTE’des (full-time equivalent, tavaliselt 1 FTE = 230 tööpäeva), FTE %des.

Kui tegevuse puhul on teada, et seda teostatakse regulaarselt teatud perioodi jooksul, siis võimalik planeerida ajakulu läbi korduvuse. Näiteks mitu tundi ja mitu korda päeva, nädala, kuu või aasta jooksul tegevust teostatakse. Sel juhul süsteem arvutab planeeritava ajakulu ise.

Jooksvalt saab logida tegelikult kulunud aega. Juhid saavad vaadelda tööaja jaotust näiteks projektide, protsesside või riskide lõikes.

Lisaks on muidugi olemas traditsiooniline, otse kalendrisse märkimise võimalus: ühele või ka mitmele tegevusega seotud meeskonnaliikmele saab korraga määrata kellaajaliselt, millal tegevus toimub. Kui keskkond on liidestatud näiteks MS Exchange kalendriga, ilmuvad PlanProsse ka Outlook kalendri kirjed. Samuti on siis võimalik saata koosolekukutseid.