Avaleht » Arenguvestlused tarkvaras: 7 lihtsat sammu PlanPro tarkvara juurutamiseks
Allpool kirjutame lähemalt sellest, milline on tavapärane vestluste mooduli juurutusprotsess ning millistest etappidest see koosneb. PlanPro tarkvara on paindlik töövahend erinevate personalivestluste ja tagasisideküsitluste läbiviimiseks, nt arenguvestlus, katseaja lõpu vestlus, uue töötaja sisseelamisprogramm, lahkumisintervjuu, 360-kraadi meetodil kompetentside hindamine, töötajate rahulolu-uuring jne.
Alustame algusest ehk sellest, et olete otsustanud võtta kasutustele PlanPro vestluste mooduli ning soovite viia edaspidi läbi arenguvestlused ning muud personalivestlused PlanPro tarkvaras. Järgnevalt tutvustame 7 sammu, mis on PlanPro kasutuselevõtuks vajalikud.
PlanPro juurutamine algab Sinu organisatsiooni jaoks keskkonna loomisest, mis võib asuda kas:
Esimesel juhul teeme kõik vajalikud ettevalmistused ise ning teisel juhul kaasame Sinu IT-meeskonna vajalike ettevalmistuste tegemisel (jagades nendega kogu vajalikku informatsiooni ja juhendeid).
Järgmise sammuna on aeg saada tarkvarasse organisatsiooni struktuur. Kasutajad ja nende osakonnad tulevad süsteemi Microsoft Active Directory või Azure AD (Office 365) liidese abil automaatselt ning iga arenguvestlust või tagasisideküsitlust alustades on juba olemas rollid, kes on juht või kes on hinnatav. Kui töötajate andmed ei ole eelnimetatud süsteemides, siis:
Kui keskkond on loodud ning struktuur imporditud, on aeg liikuda edasi vestluse vormi juurde. Selleks saate saata meile enda poolt väljatöötatud vormi (nt Wordi failina).
Neljanda sammuna koolitame peakasutajad ning testime üheskoos loodud keskkonna ja vormi toimimist.
Järgmised sammud on enne tarkvaraga live‘i minemist teha ettevõtte sees:
Esimese sammuna testimisel võiksid mängida kolleegiga läbi näiteks arenguvestluse töövoo, et saada paremini aru süsteemi toimimisest.
SOOVITUS: kui Sinu ettevõttes on olemas arenguvestluse läbiviimist puudutavad juhised või “hea tava”, siis lisa ka need lingiga kindlasti vestluse juurde. Nii on kõigil osapooltel lihtsam, selgem ja mugavam toimetada!
Viige ettevõttes läbi juhtide koolitus, et valmistada neid ette tööks PlanPro tarkvaraga.
Kõik on live’i minekuks valmis – on aeg saata küsimustikud välja!
Loomulikult on peakasutaja jaoks olemas ka PlanPro kasutajatugi, kes saab küsimustele vastata.
SOOVITUS: lisa kindlasti ka link süsteemi kasutusjuhendile vestluste juurde, et vajadusel saaks osapooled kiirelt, lihtsalt ja mugavalt oma küsimustele vastused!
PlanPro tarkvara on välja töötatud Eestis paljude personalijuhtide kaasabil ning selle kasutamise loogika põhineb pikaajalisel töötulemuste hindamise ja arenguvestluste läbiviimise kogemusel. Samuti oleme lihvinud juurutusprotsessi maksimaalselt lihtsaks ja mugavaks, et tarkvara hakkaks Sinu organisatsioonis kiirelt ja sujuvalt tööle. Arenguvestluste ja personalihindamise mooduliga saad lähemalt tutvuda SIIN.
Juhul kui oled otsimas sobivat lahendust, et oma ettevõttes arenguvestlused ja muud personalivestlused viia tarkvara abil uuele tasemele, siis küsi kindlasti demo.
Jälgi meid ka sotsiaalmeedias:
Loe veel
Täitke palun kontaktivorm ning võtame teiega ühendust.