Versiooniuuendus PlanPro 5.2: lisandus allasutustele ülesannete andmise võimalus

  • Nüüd on olemas täielik allasutuste tugi ning PlanPro tarkvara saavad ühes tarkvara installatsioonis kasutada mitu asutust/firmat korraga. Erinevate organisatsioonide plaane saab omavahel siduda, st oma tööplaanist saab anda ülesandeid teises asutuses olevatele inimestele ja need tegevused lähevad automaatselt teise asutuse tööplaani (analoogselt kaastäitjate valimisele, läbi partnerite puu). Partnereid sisaldavaid tegevusi eristab uus ikoon (kaks kätt kollasel taustal).
  • Erinevate plaanide valik on tehtud lihtsamaks: plaanide valik on nüüd esilehel päises rippmenüü kujul.
  • Eelarve tulukontode klassifikaatoreid näidatakse teist värvi (roheliselt).
  • Tegevuse vormil on kaks nuppu: “salvesta” ja “salvesta ja sule”.
  • Tegevuse täitmise vormilt on eemaldatud nupp “sule”.
  • Arenguvestluste moodul on viidud vasakust menüüst sõltumatuks.
  • Minu arenguvestlused link esilehel ja seaded on viidud seadete alla.
  • PlanPro võimaldab nüüd Active Directorist-st (AD) tõmmata sisse mitme asutuse kasutajate infot. Samuti toetab PlanPro AD-põhist automaatset organisatsiooni hierarhia loomist juhul, kui AD-s on kasutajatel täidetud nii Division kui ka Department väljad.
  • Aruandes on tegevusi võimalik filtreerimida tegevuste kuupäevavahemiku järgi.
  • Administraatoriõigustega kasutajal on Strateegia, Partnerite jm harudesse objektide lisamise võimalus lukustatud plaanis.
  • Vastutajatele näidatakse oma tegevusi rasvases kirjas eristamaks visuaalselt paremini enda tegevusi ja neid, millesse ollakse kaasatud.
  • Nimetatud ümber tulu- ja kulueelarvet kirjeldavad tulba nimetused.

jpm.