Blogi
Avaleht » Versiooniuuendus » PlanPro versiooniuuendused, suvi 2025: uuenenud kalender; aastaplaanide ülene aruanne; vestlustes detailne vastajate statistika ja uus töövoog
2025. aasta suve jooksul oleme PlanPro erinevates moodulites teinud mitmeid täiendusi. Suurimad muudatused tööplaanis puudutavad kalendrit ja ajakulu ülevaateid, aruandluses täpsemat filtreerimist.
Uuendatud kalender – kalendervaade on viidud üle uuele platvormile. Lisandunud on korduvkannete tugi, täiustatud ajalogimise võimalused ja paremad ülevaated logitud ajast päeva, nädala, kuu ja aasta lõikes. Kuuraporti kaudu saab näha tegevuste kaupa summeeritud ajakulu kuude lõikes.
Palju erinevaid täiendusi töölaua vaates:
uued vidinad mõõdikute, planeeritud ja tegeliku aja kuvamiseks. Andmeid saab sorteerida kasutaja, tegevuse või kalendrikande tüübi alusel.
Strateegia-, riski- ja mõõdikuvidinatest saab nüüd avada sisestusvorme otse.
Peakasutajad saavad luua töölaudu teistele kasutajatele ning igaüks saab otsustada, kas tema töölaud on nähtav ka kolleegidele.
Vestluse ikoon tegevuse ees aitab tööplaani vaates lihtsamalt eristada vestlustega seotud tegevusi.
Teavitused staatuse muutmisel – peakasutaja saab seadetes määrata staatusepõhised teated, mis kuvatakse kasutajale tegevuse staatuse muutumisel.
Lisaks hulk väiksemaid täiustusi, mis muudavad tegevuste halduse mugavamaks ja loogilisemaks.
Moodulite täisvaadetes, seadetes, vestlustes ja aruannetes kuvatakse url-is vaate nime.
Mõõdikute täisvaates saab masstoiminguga muuta korraga mitmel kirjel mõõdikute ühikuid.
Tegevuskavadele, strateegiale ja riskidele on võimalik seadistada perioodilisi täitmise tüüpe (aastaaruanne, kvartaliaruanne, kuuaruanne ning oodatava tulemus).
Uus töövoog, mille abil saab uuele töötajale koostada mentorlusplaani. Juht seab eesmärgid, töötaja ja juhendaja saavad hallata nende täitmist. Uuendusena saavad töötaja ja juhendaja koos vormi täita.
Vestluse väljasaatmisel töövoogudes, kus on ka 3. osapool, on nüüd personalitöötajal soovi korral võimalik valida juhendaja/hindaja nii küsimustiku väljasaatmisel kui ka alustamata staatuses küsimustikku avades.
Vestluste kokkuvõttes detailsem statistika – kuvatakse täpne info selle kohta, kui palju vestlusi on saadetud ja kinnitatud ning milline on vastamise protsent. Lisatud on ka kuupäevavahemiku filter.
Küsimustike automaatseks väljasaatmiseks saab luua erinevatele ametigruppidele erinevaid reegleid.
Täiustatud otsinguvõimalused – nüüd saab otsida vestlusi ja küsimustikke ka ametigrupi ning tiitli järgi.
Automaatteavitused pärast tähtaega – kui küsimustikku pole tähtajaks kinnitatud, saadetakse kasutajale automaatne meeldetuletus (päevade arv on seadistatav).
Tööplaani tegevusele, mida kuvatakse ka tulemusvestluse vormil, on võimalik sarnaselt eelmise perioodi küsimusele ka järgmise perioodi eesmärgi seadmise küsimuse juurde lisada soovitud alamküsimusi (subquestion’eid).
Aruannete moodulis on koos partneritega (allasutustega) PlanPro tarkvara kasutajate jaoks loodud võimalus aastaplaanide ülese aruande koostamiseks.
Aruannete moodulis tegime palju täiendusi seoses tegevustele sisestatud täitmise raportitega. Perioodilistel aruannetel (aastaaruanne, kvartaliaruanne, kuuaruanne) saab teha mitmikvalikuid, määrata, kas tulemused kuvatakse ridadel või veergudes, ja kasutada teisi mugavaid valikuid.
Kalendrikannete tüüpidele ja mõõdiku tüüpidele saab lisada järjekorranumbri, mille alusel kirjeid eri vaadetes järjestatakse.
Kui oled otsimas sobivat tarkvara, et oma organisatsiooni sisemiste protsesside juhtimine või arenguvestlused uuele tasemele viia, siis küsi kindlasti PlanPro tarkvara demo.
Jälgi meid ka sotsiaalmeedias:
Täitke palun kontaktivorm ning võtame teiega ühendust.