-
PlanPro on Eesti suurima kasutajate arvuga
personalivestluste ja tulemusjuhtimise tarkvara
Kõik personalivestlused mugavalt ühes süsteemis
Kõik personalivestlused mugavalt ühes süsteemis
Elektroonilises keskkonnas läbiviidava vestluse eeliseks on administreerimise seisukohast kindlasti see, et kõikide töötajate erinevate aastate vestluste vormid asuvad ühes kohas ja on lihtsalt leitavad. Personalijuht (või soovi korral ka osakondade juhid) saab kiiresti vestlusi algatada ning omab jooksvat ülevaadet, kui kaugel vestluste protsess töötajate ja osakondade lõikes on. Lisaks, kui vestluse käigus töötaja eelmise perioodi eesmärkide täitmisele antavad hinnangud on näiteks tulemuspalga maksmise aluseks, on mugav kõigi töötajate vestluste kokkuvõtted salvestada paari klikiga Exceli faili.
Iga vestluse tüübi jaoks sobiv töövoog
PlanPro tarkvara abil saate läbi viia erinevaid vestlusi, nt arenguvestlus koos kompetentside hindamisega, katseaja lõpu vestlus, uue töötaja sisseelamisprogramm, lahkumisintervjuu, 360 või 270 kraadi tagasiside hindamine, töötajate rahulolu-uuring jne. Iga vestluse tüübi jaoks on olemas sobiv töövoog. Näiteks saab valida, kas vestluse täitmist alustab esimesena töötaja või juht, kas juht näeb täidetud ankeedis töötaja vastuseid või mitte, millised küsimused on vastamiseks kohustuslikud jne. Võimalus on kuvada tulemusi visuaalselt ülevaatlikult graafikul.
Ankeetide näidised
Oleme siia välja pannud vaid mõned arenguvestluse jt ankeetide näidised. Teie saate oma küsimustiku kujundada oma ettevõtte vajadustest lähtuvalt ja küsida neid küsimusi, mis just teie jaoks on olulised.
Töötaja ja tema juhi vahel peetava arenguvestluse jutupunktid on tavaliselt järgmised:
- + Vaadata üle eelmise periood ülesanded ja analüüsida, kuidas õnnestus nende täitmine;
- + Püstitada eesmärgid järgmiseks perioodiks;
- + Kaardistada töötaja väärtused ja hinnata oskusi;
- + Rääkida, millega töötaja on ning millega ei ole rahul;
- + Arutleda, kas midagi vajaks muutmist organisatsiooni, meeskonna, töö sisu või töökorralduse tasandil;
- + Selgitada välja töötaja isiklik arenguplaan ja karjäärisoovid;
- + Leppida kokku töötaja edasised arendus- ja koolitustegevused.
Tulemustasu süsteemide puhul on tähtsateks tingimusteks lihtsus ja arusaadavus. Mida konkreetsem ja mõõdetavam tulemustasu kujunemine on, seda selgem ja motiveerivam on see töötajale. Läbipaistva süsteemi loomisel on oluline igale ettevõtte üksusele määrata ja töötajaga hindamisperioodi alguses kokku leppida eesmärgid koos mõõdikutega. Sealjuures tuleb arvesse võtta, et eesmärgid võivad olla erineva osatähtsusega (NB! kõikide eesmärkide osatähtsus kokku 100%) ning kui tulemuste hindamise käigus näiteks selgub, vähem olulised eesmärgid on edukalt täidetud, kuid kriitilisema tähtsusega eesmärgid ei ole, siis loomulikult on mõjutatud ka tulemustasu suurus.
Iga organisatsioon saab väga lihtsalt luua PlanPros just oma tulemusvestluse vormi ning rakendada kuitahes keerukaid tulemuspalga kujunemise süsteeme ja kasutada valemeid, mis võtavad arvesse nt etteantud piirmäärasid jpm.
Antud näite puhul arvutatakse iga eesmärgi puhul, mitu % planeeritust on tegelikult täidetud, arvutatakse uuesti osatähtsust arvesse võttes kaalutud tegeliku täitmise % ning nii töötaja kui tema juht saavad lisada kommentaari. Lõpptulemusena võetaksegi tulemustasu maksmise aluseks üksuse ja isiklike eesmärkide kaalutud täitmiste summa (%).
Enne kui sisseelamine hakkab läbi saama, on õige aeg teha kokkuvõtteid, vaadata tagasi saadud kogemusele ja esimestele kuudele tagasi. Mis läks hästi, mis vajab veel õppimist ja mis seisab ees?
Kas eesmärgid said täidetud? Kuidas läks kohanemine meeskonnaga ja organisatsiooniga? Millised on pikemad plaanid ja mida nende tegemiseks vaja juurde õppida?
PlanPro keskkonnas saab läbi viia ka erinevaid uuringuid ja küsitlusi. Soovi korral aitame ka ankeedi väljatöötamisel ning tulemuste analüüsimisel ja visualiseerimisel.
Lahkumisvestlus toimub lahkuva töötaja ja personalitöötaja vahel. Juhil ei ole ligipääsu vestluse tulemustele.
Võimaldab küsida hinnatava kohta tagasisidet nii kolleegidelt kui ka isikutelt väljastpoolt organisatsiooni. Rollid (enesehinnang, juhi hinnang, kolleegide, alluvate ja koostööpartnerite hinnang) pannakse paika PlanPro keskkonnas seadistatud struktuuri alusel automaatselt. Tagasiside hindamise tulemused on vaikimisi kättesaadavad hinnatavale, personalijuhile ning hinnatava otsesele juhile.
Iga hinnatava kohta kuvatakse kokkuvõte graafiliselt. Kompetentside hinnangupunktid kujunevad vastava kompetentsi käitumuslikele näitajatele antud hinnangute keskmise põhjal. Lisaks graafikule esitatakse koond hindajate poolt antud anonüümsetest kommentaaridest.